babylove_ biz 7 18 günlüğüz malesef ki mamayi icmek istemiyor artik, sürekli yemek istiyor ( maşallah 😀) ben 3 öğün veriyorum tabiki midesini yormadan mutlaka ara öğün yoğurtlu meyve yapiyorum veriyorum , zorda olsa o aralarda mamayi icirmeye çalışıyorum açıktigi zaman galiba oğlum erken atıldı herşeye 😀