Herkese merhaba öncelikle. 38+5de sezeryan ile doğum yaptım fakat bebeğim doğduğu esnada solunumunu kendisi yapmadı solunum desteği için yogun bakıma gıttıgınde pnomotoraks teshısı konuldu ve tup takıldı 3gun sonra tup cıkartıldı ama bugun 16.gunumuz ve hala solunum sıkıntısı var ve bugun zature teshısı konuldu antibiyotik tedavısıne baslandı tekrar makıneye baglandı lutfen dua edıp bu durumu yasayanlar tesellı edıcek bırseyler soyleyebılır mı.. cok uzgunum