Baharttttt ay çok sevindim ben de size yazacaktım ne demek bebişe bir yardımınız dokunduysa ne mutlu💖 siz günlük göz kararınca vermeye de devam edin ki bağırsaklar hep yumuşak kalsın dışkı sertleşince yine başa dönülüyor çünkü, benim de kız az önce yaptı çok sevindim kaka görünce mutlu olduğumuz evredeyiz ,😄