Nursemom_ 2 yıl ücretsiz izin aldım 5 aydır işe başlayalı daha hala kızım işe gitme diyor bakıcıyla bir sorunu yok ama neden hala alışamadı anlamadım bu süreci nasıl yön etmeliyim
sencokbiliyon Nursemom_ işte en korktuğum şey… ben de 2 sene ücretsizdeyim. Çevremdekiler ücretsizini boz, çocuğun küçükken çalışmaya başla alışsın ileride zor olur diyor. Demek ki gerçekten zor oluyor, iyice alışıyor.