beyzaates zaten sadece mama içseydi bile 3 saatte 1 60 cc vericektiniz ben öyle yapmıştım kilo da almıştı, bence doyuyor siz yine günde 5-6 bez dolu çiş çıkıyor mu ona bakın bebeklerde emme refleksi çok fazla olduğu için ilk zamanlar doysada memeden ayrılmamak sürekli mama isteği olabiliyor, bir de eğer gaz ağrısı oluşmaya başladıysa o zaman da mama veya anne sütüyle sakinleşmek istiyorlar tek bildikleri şey emmek olduğu için 😅