Oğlum üç gün önce kustu birkaç kere. Ama ishal ve ateş olmadı şükür. Tahlil yapılması için doktora götürdük acile. Doktor çok zayıf dedi. Oğlum malesef fazla yemiyor. Birde hastalandıktan sonra 3 gündür hiç yemedi nerdeyse. Doktorda öyle deyince üzüldüm. 35 aylık 100 cm üzerinde boyu var boyu çok uzun. Kilosu ise 13.600 gram.. Boyu uzun olduğundan iyice zayıf görünüyor. Bu aralar sevdiği şeyleri bile yemiyor moralim aşırı bozuk. Hormon testi güzel çıktı b12 si mükemmel dedi doltor. Demir ferrritin kalsiyum yeterli miktarda dedi gayet iyi dedi. Ama ona rağmen çok zayıf. Ara öğün pek yemez yemeklerde de arada tam bitirir bazen de az yer kalkar. Ben yediriyorum zaten telefon eşliğinde Çok inat ve çok hareketli hiç durmuyor ondan olabilir mi ? Sırtında kemikleri sayılıyor valla. Üzülüyorum. Nutrigenin üzüm çekirdeği şurubunu aldım bir de balık yağı aldım başladım. Sizce çok mu zayıf? Ne yapmalıyım ?