mondecaidensecmeler lilanasi ben almıştım da marketinden almıştım hiç netten almadım biminkikeri ama guzel.kalin bezler
azraklkn lilanasi ben kızım doğdu doğalı bimin bezini kullanıyorum memnunum. Ama fiyatları pek bilmiyorum eşim aliyor genelde
lilanasi mondecaidensecmeler yanlış ifade etmisim kendimi ☺️ internetten başka marka bakacağım ama BİM’in ve a101 in de fiyatını merak ettim. Hangisi marka daha uygun onu öğrenmek amacım. Ona göre bez değiştirecegiz
Tugcceknr lilanasi numara Yükseldikçe fiyat artıyo paket küçülüyor 34-32-30 gibi ben katalog takip ediyorum büyük fırsat paketleri geliyor salı günleri 2 ayda bir falan öyle alıyorum karlı oluyor Bimin bezini kullanıyoruz doğdugundan beri memnunum
ikibaloglanannesi Bimin agu baby markasının bezini killaniyorum 5 numara olanı. İçinde 26 tane var Fiyatı 86 küsür bişeydi
lilanasi azraklkn bende bı dönem kullandim memnundum şimdi goon ve bim bezi arasında kaldım. Fiyat kıyaslamasi yapmak istiyorum ama uzun zamandır gitmedigim için markete fiyatını bilmiyorum
ahlas569_ Ben a101 kullanıyorum ilk çocuğumada kullanmıştım şuan da kullanıyorum bebeğime 3 numarada 50 adet var 137 falandı sanırım
gmz1991 Bimin ve 101in bezleri uygun sanıyodum ben ama büyük gros marketlerde bezler çok daha uygun. Imkani olan oralardan alsin bence.
lilanasi gmz1991 evt bende uygun diye biliyordum ama değilmiş şimdi fiyat ve adet olarak hesapliyorum pahalıymış.
gmz1991 lilanasi aynen mesela sofia bez 3 a 2 öde var a101de. Öyle alınca bile pahalı oluyo. Ben başka marketten molfixi daha ucuz alıyorum. Diğer markalar çok daha uygun kaliyo onların yanında