kikiroz21 8.ay kontrolünde değerleri düzgün çıktı ama doktorumuz izne ayrıldığı için henüz soramadık bırakalım mı diye. En doğrusu doktora sormak biliyorum ama sizin doktorlarınız yaşına kadar kullandırdı mı yoksa bıraktınız mı?