nilesea lilanasi çok memnunum, birçok marka denedim, goon en iyilerinden biri, fiyat / performans olarak en iyisi, kızım 11 kilo civarı 4 numara da oluyordu, bu sefer 5 aldık rahat rahat oldu, sleepye kıyasla kalıbı daha büyük bence goonun.
Prenses_annesi22 lilanasi bn memnunum kızımda kullandık sımdı oğluma kullancam kalıbı gayet ıyı prima gbi sızdırma yapmıyor oyuzden tercıh ettım
nilsmomyy lilanasi hay Allah razı olsun bende harıl harıl goon kullanan arıyorum bi ara denemiştim bantlı bezi taşırmıyordu ama sanki ön kısmında atletine nemli bırakıyordu sonra bıraktım. Ama külot bezini denemek istiyorum nasıl sızdırma yapıyor mu bende şu kenarda cevapları bekleyeyim 🥹 bu arada kızım yüzüstü uyuyor şuan molfix külot bez kullanıyorum 5 numara ama yüzüstü uyuduğu için genelde göbek kısmı ıslak uyanıyoruz artık geceleri değiştirmeye çalışıyorum elimden geldiğince 🤦🏻♀️ bu sorunu yaşayan var mı
lilanasi pasaklisinkukuli benim kızımda 10kg fwlan var ama göbeği var😀sizin kızınıza tam mi oluyor 5 numara yoksa bolluk payı varmı
lilanasi nilesea su an sleepy 5 numara kullanıyoruz ama sızdırıyor o yüzden hem uygun hemde güzel bez arıyorum
pasaklisinkukuli lilanasi 22 aylık 11 kiko boyu oldugu için rahat rahat 5 okuyor bacakları kalın değil
nilesea lilanasi goonda sızdırma sorunu yaşayacağınızı hiç sanmıyorum, olursa yazın bana burdan, geçen gün biraz fazla kalmış bez değişmeyi unutmuşuz, baya şişmiş ama asla sızdırmadı.
lilanasi pasaklisinkukuli o zaman benim kızıma da rahatlıkla 5 numara olur yardımcı oldugun için çok teşekkür ederim
pasaklisinkukuli lilanasi trendyoldan goon sqtıcısı var ordan alıyorım satıcı afı goon ayrıca bir kusuru var sadwce kaka üzeriene çiş yaparsa sızdırıyor onun dılında sızdırma durumu yok
lilanasi nilsmomyy benim kızımda yüz üstü uyuyor şu an sleepy kullanıyorum ara ara ıslak oluyor ama şöyle bi çözüm buldum deneyin isterseniz, bezi bağlarken ortalamiyorum ön tarafa daha çok pay bırakıyorum. Kızım çok fazla su mama içiyor ve bezin ön kısmı şişiyor arkada bişey yok o yüzden öne daha çok pay bıraktım faydasını da gördüm