Merhabalar, kızım 9 aylık oldu bugün. Aile hekimliğine aşı için gittiğimizde kan değerlerine de baktılar. Hemoglobin 8.6 çıktı. Ebemiz düşük olduğunu söyledi. Kan damlası kullanıyoruz. Doktorumuz 1 yaş tahlillerini öne alalım dedi. Daha önce bu değerlerde sonucu çıkan oldu mu acaba bir hastalık belirtisi olabilir mi? Kendim talasami taşıyıcısıyım, ondan mı bilmiyorum. Daha önce bu konuda tedavi gören varsa bilgi verebilir mi ?