Aynurrt Kızlar fiziki değil yani bankadan altın hesabı açıp altın almak mantıklı mı? Biraz param var fikir verirmisiniz?
Kuzularinanasi Aynurrt komisyonlu oluyor bankadan alinca ama cok uzun vade durcaksa garanti alin,yoksa gram gram biriktirip banka kasasina koyun
yoncaburak Aynurrt eğer uzun vadede kalacaksa bende bankadan alıyorum daha pahalı bankadan alırken 24 ayar üzürnden alıyorsunuz o yüzden ama altın hep yükselıyor az param da olsa kaç gram ederse o kadar alıyorum illa gram gram da almaya gerek yok disarda gramdan aşagı alamıyorsunuz fiziki olarak
Peeri Aynurrt bankadaki alım satım makasıyla kuyumcudakinin pek farkı yok. İkisine de bakın. Özel bankalarda makas daha yüksek ama ziraat ve ziraat katılım bankasında daha az diye biliyorum. Bence evde fiziki olarak taşımaktan çok daha iyidir bankada altın hesabı.
pearlmomy Aynurrt gram altın değil de altın olarak darphane hissesi var ben öyle alıyorum.makasda çok düşük bikaç tl oluyor.bikaç ayda 26bin karım oldu. Her bankanın yatırım bölümünde var,yatırım hesabı açıp hisse bölümüne altın yazarsanız çıkar
Husnur Aynurrt altın şuan çok mantıksız çok yükselmiyor biz biraz altınımız vardı bozdurup vadeliye attım gelen para tekrar altın almamıza yetiyor yani altında olunca getiri olmuyor paranızı vadeliye atın hele bankadan hiç almayın bence alıcaksanız fiziki alın