Bebeğim de gürültülü mukuslu kaka vardı alerji bölümüne bugün gittik Dr. Aptamil‘in alerji mamasından bir kutu verdi anne sütü mama ile ilerliyoruz günde üç defa mama veriyorum bu mamayı vereceksin mama acı içerisine pekmez glikoz şurubu ya da vanilya Özü koy dedi bir yaşından önce pekmez veriliyor mu bilmiyorum muayene esnasında kızım çok ağladı Tam anlayamadım süt ve süt ürünleri üç hafta tüketme dedi ve bir tüp kan verdik ayrıca bebeğimin omzunda yüzünde minik ufak kızarttılar vardı ben onu alerji sanmıştım ona da alerji değil isilik dedi çocuğu serin tut dedi .. Kızım da kusma pişik problemi yok haftada 300 gram da alıyor eşim çocuğun hiçbir şeyi yok sen kuruntu yapıyorsun Her şeyi internetten okuduğun için böyle oluyor diyor diyor. Alerjik bebeği olan anneler yardım edebilir mi sizin bebekleriniz nasıl?