hayalperest__ Her sene başlayacağım diyorum bi türlü yapamıyorum. Kayıt nasıl yapılıyor kızlar? yine mi geç kaldım bi yerden başlamak istiyorum artık. Lise 2 terk 😞
NeslihanBusra hayalperest__ üniversite ise daha önce üniversite mezuniyetiniz yoksa sınava girmeniz lazım, eğer mezunsanız 2. Üniversite kayıtlarını takip edebilirsiniz
NeslihanBusra hayalperest__ lise aöl e kayıt olacaksınız o zaman, https://www.instagram.com/acikogretimlisesi_aol_maol?igsh=MXdhbnBmYmU3d2I5NQ== bu sayfadan takip edebilirsiniz
hayalperest__ NeslihanBusra merhaba açıköğretime bugün kayıt oldum. Nereden nasıl ders çalışılıyor bir bilginiz var mı acaba
NeslihanBusra hayalperest__ malesef hiç bilgim yok ama halk eğitim kitap veriyor sanırım onları alıp bakabilirsiniz