Nsmr
Aynen öyleeee
Taşınma masrafı 100 bin i bulur nerdeyse
Biz de ev sahibine çok şey teklif ettik , yan daire 16 bine tutuldu biz 15 bin yapalım dediğimizde bile istemedi
Bizi de mahkemeye verdi ve ben de tam 8 aylık hamileyken eve imzamızın taklit edildiği sahte noter ihbarnamesi geldi
Nasıl ağlamıştım o gün hiç unutmam
Emzirirken bile defalarca aradı beni. Emziriyorum eşimi arayın lütfen diye yazmama rağmen farklı numaralardan aradı hep yine beni
Bi de sürekli kendisine yüzde 200 e varan zam yapmamıza rağmen bize canı sıkılınca çıkın diyo
Biz de mahkemeliğiz Allahından bulsun
Size kira tespit davası mı açtı?