asliozdemir O zamanlarda normal öyle hareketler. Benimde kızım 3 aylıkken başladı öyle yapmaya ve salya akıtmaya. 9,5 aylık oldu hala dişi yok ama salyası hiç kesilmedi 😂 Bende o zamanlar dişi erken çıkar diye düşünmüştüm ama alakası olmuyormuş yani belli olmuyor hiç bu diş muhabbeti