Benim oğlum 3 yaşına yeni girdi bir senedir 1 işe başladım çocuk konuşma anlamında biraz geriledi bu yüzden psikologa götürdüm çocuk bir sefer elini salladı diye sık sık yapmaz özel eğitim dediler çok şaşırdım bu süreçten geçen anneler destek olur mu acaba?Bir de ileri derece değil ama eğitim almalı rapor çıkarın ücretsiz olsun dediler ama ilerde çocuğa sıkıntı olurmuş bu durum şaşkınım