queens Arkadaşlar canım un kurabiyesi istedi tarifte pudra şekeri diyor ama bitmiş evde toz şekerle yapsam olmazmı acaba. robotumda yok toz şekeri pudra şekerine dönüştürcek çıkıp almamda imkansız varmı toz şekerle yaptım guzl oldu diyen
anneyimannea queens pudra şekeri gibi guzel olmuyor ama o isteği görecek kadar da iyi oluyor denendi🙂
queens anneyimannea evet pudra şekeri olmadığı için tam un kurabiyesi gibi olmadı ama yinede fena sayılmaz
queens mucizemm94 hayır iki küçük çocugum var ve market biraz uzak aşırıda sıcak hava iki afacanla bu sıcakta şerefimle evde otururum daha iyi 🤣🤣
Deletedmom_216 queens pudra sekeri zaten normal sekerden oluyo ki plander dan gecirin un haline gelince tamamdir zaten