sekerszkahve hititli evet duymuyorlar o esnada sakin olun sağ tarafına yatırın nöbetin geçmesini bekleyin
Busraakkaya Yigit_Yagiz_Moms öncelikle gecmiş olsun art arda nöbet gecirdi derken 1 gün arayla mı yoksa saat arayla mı?bizde şu an tanı aşamasındayızda