usenmedimyaptimbirvelet Neler kullanıyorsunuz. Tesettürlüyüm çok makyaj yapmam revolution ve maybelline vardı oğlum makyaj çantasını yere atınca hepsi kırıldı onlardan pek de memnun değildim zaten var mı şöyle kaliteli ve harika olan önerileriniz
LadyGaddar usenmedimyaptimbirvelet Flormar tinted fondöten seviyorum çok kapaticiligi yok ama cilt tonunu eşitliyor çok severim Emiliy nin dudak ve göz kaleminini severim başka da aklıma gelmiyor b12 kurbaniyim sorarsan anca hatirlarim😂
[silindi] usenmedimyaptimbirvelet bobbi brown in rosey nudes goz farını tavsiye ederim pigmenti cok iyi ve icinde gereksiz renkler yok her ton cok iyi 🤌
asellinaninannesiii usenmedimyaptimbirvelet merhaba ben de revolution far paleti vardi renkleri gayet iyiydi pigmenti olsun flan hatta fazlasını atıp öyle sürüyorum 😅 bir de kikonun renkleri hemen hemen aynı ama bunun ikisi vardi hangisi butcenize uygunsa bakabilirsiniz foto bırakıyorum butcenize hangisi uygunsa derken kiko ve revolution’dan bahsettim 😊
LadyGaddar usenmedimyaptimbirvelet Ben far kullanmıyorum ama kaliteli bisey istersen the balm ve nyx ama fiyatları ucuk, gratisten tester lerden deneyebilirsin🌸
usenmedimyaptimbirvelet asellinaninannesiii kiko aklımda evet teşekkür ederim üstteki hoşuma gitti :)
onefinemom usenmedimyaptimbirvelet Nyx ve kiko da güzel , Misshanın paletleri de seviyorum ben çok pigment pigment değiller ama
endoplazmikretikulumiste usenmedimyaptimbirvelet bütçe uygunsa sephoraya girin size harikalar sunacaklardır 🫠
usenmedimyaptimbirvelet endoplazmikretikulumiste yani sıkıntı değil ama bi farada 2000-3000 vermek istemiyorum hani sürekli yapan biri olsam amenna ama düğünlerde belki🥹ve yaşadığım yerde sephora yok😕
Kimyageranne123 usenmedimyaptimbirvelet revolution, Maybelline,kiko,nyx pigmentasyonu yüksek far paletlerinin
usenmedimyaptimbirvelet Kimyageranne123 maybellinenin ki evet ama benim kullandığım revolutionda pigment namına bir şey yoktu
Laydaren usenmedimyaptimbirvelet Ben sephoranın miniş tekli farlarını çok seviyorum. Pigmentleri çok güzel. Eğer böyle renk renk kullanıyorum ben tekli almam diyorsan, The balm ve kiko nun paleti de güzel.
usenmedimyaptimbirvelet Laydaren teşekkür ediyorum kikoya karar verdim, kikonun glossunu kullandın mı hiç acaba şu meşhur olanlardan?
Kimyageranne123 usenmedimyaptimbirvelet kiko veya nyx alın siz ozman onlar daha iyi tabiki FP olarak , benim kullandığım revolution palet dehşet pigmentli aynı şekilde aydınlatıci ve allık paletleride var bende şu 8 renkli olanlardan pigmentleri aşırı iyi çok şaşırdım pigmentasyonunu az bulmaniza
Laydaren usenmedimyaptimbirvelet Kardeşimde var denedim ama kendime almadımm. Herhalde vaoov diye düşünmedim. İndirimde alınır🙈