Oğlum 15 aylik gündüz 2 uyku.yapiyor.geceleri bazen deliksiz uyur bazende birkaç kere kalkar ama aklıma takılan şu ki sabah 7 gibi uayniyor ve 10 veya 10.30 gibi uyuyor bazen 1 bazen 2 saat oluyor uykusu ikjndin de 3 veya 4 gibi yatıyor.gene ya 1 ya 2 saat oluyor.gece uykusuna da en geç 10 gibi geçiyor uyku aralıkları ayına göre az gibi yanlış mi.yapiyorum acaba