Şimdi ben böyle alıştırdım sanacaksınız ama hayır ortada bi alışkanlık yok. Oğlum 1 yaşında son 1 aya yakındır sadece yemek yemeğe oturduğunds telefonumdan bebek şarkıları izleterek yemek yedirmeye çalışıyorum ve böyle yiyor. Eğer telefon açmazsam hiç bir şey yemez aç aç dolaşır aç olduğu içinde sürekli ağlar. 1 ay öncesinde de böyle yapıyordu asla hiç bir şey yemiyordu git gide zayıfladığını farkettim. Şuan telefonla yemek yiyor biraz kilo almış gibi. Aşırı vicdan azabı çekiyorum tel izleriyorum diye. Bunun başka bir çözümü varmı? Telefon yerine yemek yemesi için ne kiya bilirim önüne mesela?