mombarbie_ nesoztop evde çayın demine Pamuk batırıp gözünü silebilirsin emziriyorsan sütünle pamukla gözünü silebilirsin dahada geçmezse antibiyotikli damla veriyor doktor onu kullanınca geciyor
endoplazmikretikulumiste nesoztop enfeksiyon . Antibiyotikli damla verecekler kendi kendine geçmez sağlık ocağı doktoru da belki ilgilenir bir götür
pinar1108 nesoztop gözyaşı kanalı tıkanıklığı da olabilir oğlumun 2 ay iki gözü de çapaklandı aktı. Damla çay anne sütü hepsini denedim. Sonra bir gün kendiliğinden geçiverdi
Minikalbim Benim bebeğimdede oldu 2 gün geçmeyince sağlık ocağına götürdüm enfeksiyon kapmış damla verdi antibiyotik günde 3 sefer damlatılıyor ilk günden bile etki gösterdi eczaneye bile gitseniz damlayı alırsınız işe yarayanı söylşcektir