Bdksbsjsnd Bebeğim bir buçuk aylık slepy kullanıyorum 2 numarasını aslında memnunum ama bebeğimin pişik sorunu var belki ondandır diye düşündüm bu markaya geçmelimiyim birde kaç numara almalıyım
CaninannesiCemre Bdksbsjsnd Bunu en iyi siz bilirsiniz bebeğinizin kilosuna göre belli olur genelde mesela biz 19.5 aylığız 10.5 kiloyuz 4 numara kullanıyoruzz oğlumun bazı yaşıtları 5 kullanıyor ,kiloya göre değişir ayrıca ben baby turco kullanıyorum memnunum