Aystlh Ben uzun süredir Renax kullanıyorum. Porçözün makine parlatıcısını da kullanıyorum. Makinem Profilo marka. Memnunum hiç çizilme, buğulu çıkma gibi durumlar yaşamadım. Renax a geçmeden önce fairy kullanıyordum, bulaşıklarda tencere tavalarda deterjan kokusu alıyordum. Bunda o kokuyu da hiç almadım o yüzden severek kullanıyorum.