bittercikolata__ Selamın aleyküm kızlar 🌸 İlk kızımın ismi Yüsra 💕 Şimdi 4 aylık hamileyim doktorum kız dedi isim önerir misiniz? Bütün güzel isimlere açığım 💜
dhdhdhdhf bittercikolata__ kızıma kumsal ismini çok koymak istedim eşim de aymira olsun istedi tamam senin dediğin olsun deyip aymira koyduk hala içimde bi ukde kaldı ikinci çocuğum Allah izin verirde kız olursa koycam inşallah de tavsiye ederim bence güzel isim