banuecrinokan Benim oğlumda o aylarda eve kimse gelsin istemiyordu ,biri gelince yemek yemez yatmaz durmadan ağlardı, böyle olunca gelen çok oturmadan giderdi.
Çok şükür bu bikac haftadir düzeldi artık hoşuna bile gidiyor ,
Zamanla düzelecek inşallah