Umayozturk İki aylık bebegim hiç emmedi mama ile besliyorum siz neler yapıyorsunuz gelişimleri nasıl neler yapmam lazım sütüm de yok sağıp veriyorum 25 cc 10 cc bazen 50 en yüksek 50 cc cıkıyor
Efenin_annesi Umayozturk hiç sıkılma cnm aynı durumdayız bende doğduğu günden beri mama veriyorum oğluma şimdi 6 buçuk aylık. Gelişimi gayet güzel 4 aylıkken ek gıdaya başladık.