Merhaba anneler oğlum 3 gün sonra 7 aylık olacak 1 haftadır neredeyse zorla yediriyorum desem yeridir ondan önce 8 ölçek mamayı bitirir üzerine ağlar yenisi isterdi öyle iştahlı bir bebekti ama 1 haftadır hiçbir şey yemek istemiyo suyu bile zorla içiriyorum 3 4 gündür ishalimiz var bunlar diş belirtisi mi be geçici bir durum mu ne yapmam gerekiyor dişse eğer bana yardımcı olur musunuz