Kızlar şuana kadar havuç salatalık muz şeftali karpuz erik ekmek kavun yani meyvelerin çoğunu verdim tadım olarak eline ama sebze veremedim pek sevmedi. Nasıl ilerleyeceğimi hiç bilmiyorum herkes çok farklı şeyler söylüyor, bazıları çok geç kaldın ben 3.ayda vermeye başladım felan diyor ben minicik çocuğa 3.ayda nasıl yemek vereyim. Şuan en doğru zaman olduğunu düşünüyorum, mesela günde kaç öğün veriyorsunuz? Diyelim bir öğün ek gıda alacak hangi saatte kaç kaşık yada kaç ölçü veriyorsunuz? Çok fazla bilgi veren var hiçbirinin birbiriyle alakası yok. Mesela püre yapayım diyorum havuç kabak patates vs. içine zeytinyağı mı koymam gerekiyor? Mesela çorba yapayım diyorum nasıl yapayım internetten bakıyorum çok farklı şeyler var. Kafam allak bullak lütfen yardım edin ❤️