Tosbikkkk yemedim 😂 sağlıklı beslendim. Ramazan ayında çoğunu verdim sahurda 3 hurma 1 bardak kefir içtim, iftar da çorba salata hafif ana yemek bol su ve detoks suları yaptım. Tatlı ve ekmek yememeye özen gösterdim. Sonrasında da aralıklı oruç yaptım kahvaltımı öğle saatine denk getirdim bol su içtim spor yaptım akşam da 7 den sonra bişey yemedim öylelikle gitti. Kalanı gitmiyor 🫠