Lilan Memnun kalan varmı? Mutfak ve banyo spreyi nasıl 🤔 almayı düşünüyorum ama kararsızda kalıyorum 🤭
Twinkle Lilan ben kullanıyorum hem baya iyiler hemde cok güzel kokuyorlar. Vegan ürün olmaları tabi başlı başına alma sebebim 👍🏻😌
seydaac Lilan temizlik anlamında çok iyi, memnun kaldım ama ellerimde soyulma yapıyor sanırım cildim hassas olduğu için.
Nebicimanne Lilan banyo ve tum yuzeyler icin olanini kullaniyorum memnunum 👍 ama egzamami camasir suyu kadar costuruyor 😐
Nebicimanne seydaac aha bendensin 😐 bende ilk seferde eldivensiz temizligimi yaptim egzamam var aksamina cosmustu vikingten oldugunu dusundum cunku baska degisik deterjana temas etmemistim sonraki seferlerde hep eldivenle devam ettim😐
seydaac Nebicimanne aslında bende egzama yok ama viking mutfak ürününü kullandım yeni taşındığım evde, tabi içinde bir yüzmediğim kaldı tabiri caizse 😂 sonra ben de eldiven kullandım hep. Banyo için olanı da harika duşa kabini parlatıyor.
17062019 Lilan valla ustunde rengarenk desenler var.birde ter kokusuna son yaziyordu.ismini hatirlamiyorum.ama bildiginiz parfum gibi kokuor
Ahseninannesii @Lilan ben mutfak ver yerel temizlik olanı kullanıyorum kokularıda muhteşem tavsiye ederim 🌷
Nebicimanne seydaac ilerlemeden bi saglik ocagina gidin isterseniz egzama kudurgan bisey butun eli sarabilir🙊
balannesiii Lilan cok güzel ben memnunum banyo icin olanı kullanıyoum birde pembe olanını aldım toz almak icin kullanıyorum cok amaclı zaten🙂 mis gibi kokuyoe mobilyalar