biimiyomyardimet benim oğlum da aynı 🙄bu da bizim 2. Denememiz , kakasını dün altına yaptı tuvalete asla yapmak istemiyor. Çişte bir problemi yok genel olarak söylüyor gidip yapıyoruz ama kakan gelince söyle annecim deyince bile deliriyor 😂az kaldı bende delircem 🤷🏻♀️ benimki de bez istedi birkaç defa ve tüm bezlerini yerinden toplayıp ona gösterdim bak bezimiz kalmadı artık bağalamayız dedim ikna oldu şuan bez tak demiyor. İlk denememiz de benimki de günlerce tutmuştu , daha sonra eğitimi bırakıp çocuk doktoruna götürdüm. Kendim bi yerde görmüştüm kaka tutan çocuklara kabızlık ilacı veriliyormuş tutamasın katılaşmasın eğitimi daha da zorlaştırır diye ve doktora onu söyledim. Size de verelim hiçbir yan etkisi yok dozunu işte günde kaç defa olacağını kendiniz ayarlayın dedi, dün 2 defa verdim ama fazla sıvılaştı sanırım bugün 1 defa verdim. İlk denememiz de kakası çok katılaştı tuttuğu için ve bu da ekstra problem oldu altına dahi çıkaramamaştı. İsterseniz sizde bi doktora danışabilirsiniz. Bize ve bizim gibi olan herkese kolaylıklar diliyorum , en az hasarla atlatalım bu süreci inşallah 🥲