Berilsmom13 benimde 4 yaş oğlum ve 3,5 ay bebeğim var 2 aydır kafayı yemek üzereyim oğlum altına kakasını kaçırıyor sıkça, biri ağlıyor diğeri sususuyor öbürü başlıyor ağlamaya. Nolduk nasıl bu hale geldik bilmiyorum uyku düzeni kalmadı sabahlara kadar hepimiz ayaktayz öğlene kadar uykudayız, ev desen aldı başını gitti bide ben normalde fazla titiz bi insandım ev gözüme çok batıyo yemek yetiştirebilirsem ne ala, hep derlerdi 2 çocuk daha zor diye evet gerçekten 2 çocuk tek çocuktan çok çok daha zormuş