Merhaba Güzel annelerim. Size bir konu hakkında danışmak istiyorum çünkü epey bir moralim bozuldu. İkiz bebeklerim var yaklaşık 2.200 doğdular. Kilo alımları çok güzeldi ancak şuan 10 aylık oldular ve 2 aydır 8.700 de kaldık. Ve 6 öğün yedirmeme rağmen. Vitaminleri gayet iyi. Yemeleri iştahları da çok iyi. Ama alamıyorlar. Çok haraketliler belki de ondan bilmiyorum. Siz bebeklerinize kilo almaları için ne yapıyorsunuz?