Hsssss Kızlae merhaba 22 aylın oğlumu memeden kestim ama snaırm açıkıyor sabahları aç şekilde uyanıyor daha önce hiç süt vs vermemiştim biberon kullanmadık şimdi nasıl beslemeliyim geceleri süt mama vs veryormusunz
Bebegim3535 Hsssss 22 aylık artık gece beslenmesine gerek yok bence. Gece yatmadan karnını doyurun sabah kalkınca kahvaltısını yapsın. Ben kızıma gece su veriyordum.
Lolik Hsssss 20 aylıkken kestim bende şuan 23 aylık devam sütü falan denedim istemedi bende saldım, akşam yemeğinden sonra meyve falan yiyor yemezsede uğraşmıyorum. Sabah kahvaltısını geçe bırakmazsan bir şey olmaz
Hsssss Bebegim3535 valla bende vermiyordm da bugn bizi güldürdü uykusunda peynir ekmek diye ağladı rüya görüyordur deidk ama bir saat sonra uyandı direk peynir ekmek istedi😂😂