asli57 4. Ay bitiyor her ay götürüyorum, 1 yaşına kadar böyle. Bu arada sadece boy kilo değil olay gelişimi takip ediliyor motor becerileri, bıngıldak vs bakılıyor aşılar hakkında bilgi veriyor beslenmesi hakkkda bilgi veriyor götürmeye çalışın bence. Ben devlete gidiyorum memnunum