kundak yapmaya çalışın başta istemiyorlar ama alışınca güzel gidiyor. Ben kundak yapıyorum ayağımda hafif sallıyorum yatağın üzerinde. Sonra da olduğu yere bırakıyorum onu hiç oynatmadan ayaklarımı altından çekiyorum. kendi beşiğinde gece yatıyor sadece gündüz hep yatak üstünde. tabi her zaman işe yaramıyor bu yöntem de ama en azından gündüz bir uyku uyutabiliyorum. benim de bebeğim tam 2 aylık bugün.