Bebeğiniz iştahsız değilde seçici olabilir doktorunuz ne diyor bu durum hakkında benim yeğenim de sabit kilodu 2,5 yaşında ve oda yemek yemiyor ama gün içinde eli hiç boş değil ve acıkmasına fırsat olmuyor yediği besinlerde kilo yapan besinler değil ya salatalık ya domates midesini bu tarz şeylerle çok dolduruyor sizin durumunuzu çok bilmiyorum yanlış anlamayın lütfen yazdığımı acıkmasına fırsat tanımanızı öneririm birde omega3 kullanırsanız düzelecektir bu yaşlarda bebeklerin damak tadı oluşuyor yoğunlaştığı ve onu tok tutan bir şey olmalı onu bulup keserseniz düzelme sağlayabilir yeğenimde öyle oldu çünkü