Bebeğim 6 aylık normalde günde 2 3 kez sulu kakasını yapardı 2 3 gündür ek gıdaya geçtik havuç verdim ama çok çok az aldı yani dün de yumurta sarısı çok az verdim akşama doğru da yoğurt verdim ama dediğim gibi çok çok az aldı dünden beridir kakasını yapmadı korkmalı mıyım anlamadım ki normalde en az 2 kere yapardı