Bebeğim 1 buçuk aylık. Sütümün yetmediği zamanlarda bebeğime takviye mama vermeye başladım günde 2 duruma göre 3 kere. Önce hipp denedim birkaç gün sonrasında kaka yapamamaya başladı öyle olunca golden goat’a geçeyim dedim ama hala kaka düzeni düzelmedi. 3-4 gün yapamıyor fitille ancak yapıyor, sıvı bir şekilde. Mamadan kaynaklı mı yoksa bu zamanlar normal mi bu kadar süre yapmaması?ne yapsam düzene girer acaba