sanabeyinalacam Arkadaşımın nişanı olcak güzel akmayan bir fondöten e ihtiyacım var ama dostlar yüzüm hep doğum lekesi oldu kapatıcılığından memnun kaldığınız bir fondöten öneriniz var mı
ENERCII sanabeyinalacam fondöten kullanmıyorum ama eskiden kullandığım marka vardı (kryolan) gerçekten çok başarılı bir fondöten. Süngeri ıstalıp öyle kullan daha parlak görünüm sağlıyor 🥰
prensannesi07_ sanabeyinalacam estee lauder , Ben özel günler için almıstım baya iyiydi mac studio fix de kullandım baska çok kapatıcı hiç kullanmadım açıkcası
beyzzsenturkk_ sanabeyinalacam ben physicians formula nın fondöteninü kullanıyorum yüzde yokmus gibi bi hissi var yüzünüz cok iz izse kapatmayabilir öncesinde sinozun pure cica kremi var kimisi fondöten olarak kimisi bu lekelerin kapanmasında kullanıyor deneyebilirsiniz
ozipek sanabeyinalacam Bu fondöteni yıllardır kullanıyorum cildimdeki leke kızarıklık vs hepsini azıcık sürsem bile kusursuz kapatıyor ayrıca yoğun ve yağlı görünüm de bırakmıyor. Kendi cilt renginizin bir tık koyusunu alabilirsiniz