ebruozdemr ya ben sordum uyku eğitimi için de 6000 TL para istediler bir ay sürecekmiş o da diyor ki çocuk hastalık döneminde diş döneminde ya da huzursuz olduğu bir dönemde diyor hani eğitim olmaz diyor çocuk anneye ister diyor çocuk sürekli deliksiz uyuyamaz işte çocuğun anneye ihtiyacı vardır biz burada çocuğu deliksiz uyusun diye eğitim vermiyoruz zamanla yani bu bir yaşına üç yaşına kadar da sürebilecek bir şey çocuk zamanla yalnız uyumayı öğrenecek falan diyor o zaman benim bir işime yaramayacak yani çocuk gece 4.05 defa uyanıyor ben uyanmasın diye eğitim alacaktım o da diyor çocuk uyanmaya devam edecektir diyor çocuğa bağlıdır biraz da falan diyor yani bu paraya değmez ki zaten zamanla bu çocuk belki uyanmayacak