ebebe 29 haziranda sezeryan oldum işte 47 gün geçtikten sonra adet oldum şuan devam ediyor 5. Günü ve fazla kanamam va rbenim normalde de fazla olurdu ama bu başka daha fazla yani, cerazette kullanmaya başlamıştım onun etkisi mi bilemiyorum. Sizin karnınız küçüldü mü peki adet oldukça ödemleriniz felan gitti mi ?