Gakkoyenge Defalarca mastit oldum ama o göğsümdeydi şimdi meme ucumunun hemen yanında kahverengi kısımda bir kitle oluşmuş normal mi geçer mi ? Canımı yakıyor hemen meme ucumun dibinde başına gelen var mı ?
Ezgim0 Gakkoyenge bende de var kitle ama ergenlikten bu yana var mı Ben doktora gittim zararsız olduğunu öğrendik. Siz her ihtimale karşı doktora gidin
Gakkoyenge Ezgim0 yeni oluştu benim aktifte emziriyorum kahverengi kısımda olması ürküttü sağım mı yapsam bilemedim bildiğimiz yağ bezesi gibi