Kızlar ya sabah sabah moralimiz bozuldu kız kardeşimin yks puanı 380 sıralamasi 800.000 lerde patoloji ve tıbbi sekreterlik dökümasyon geliyor fakat 24 tercihten biri bile olmadı neden acaba ek tercih yapacak bakalım puanına göre tam da geldiği illeri bile yazmıştı oysaki yazık ya insanların emekleri ziyan oluyor