Arkadaşlar merhaba bebeğim cuma günü 4 aylık olacak. Sürekli ağlamaklı huysuz ne yaparsam yapayım mutlu edemiyorum. Oyun halısına koyuyorum kucağımda dolaştırıyorum şarkı söylüyorum vs vs ama yok mutlu olmuyor bir türlü napıcam böyle bilmiyorum ekran vermek de istemiyorum verince çok odaklanıyor sesi çıkmıyor bu da zararlı. Ne yapmam lazım neden böyle 😔😪