Kızlar bebeğim 2 aylık sadece anne sütü ile besleniyor kilo alımı hep sınırda gidiyor doktor sütüme baktı ve sulu olduğunu söyledi sütümü yağlandırmam gerekmiş sizler neler yapıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz yardımcı olur musunuz ben günde 2 en fazla 3 öğün besleniyorum doktorum 6 öğün olmalı dedi sizler sütünüzü yağlandırmak için neler yapıyorsunuz banada yardımcı olur musunuz