Ucansupurge handeaa 5 oldu taktirali memnunum ilk başlarda baya sinir stres yaptı sonradan geçti. Regl olmuyorum doktor normal dedi. Fakat burada konuştuğum bir kaç arkadaşta regl hiç kesilmemis
Barany Geçen yıl martta taktırdım o zamandan beri adet olmadım. Gerginlik falan yapmadı bende. Normalde de sakin biriyim o yüzden olabilir handeaa
bitboylum Ben emziyoriyorum ondan mı yoksa implanttan bilmiyorum ama 9 ay oldu doğum yapalı ve halen regl olmadım bir de ben de kilo yaptı
Bortubocek bitboylum bende emzirirken taktirdim..adet yapici ilac kullandım 2 3 ay kullanimdan sonra duzenli adet olmaya basladim..hâla emziriyorum..1 yil oldu taktirali
2mutlubebeannesi Barany emzirirken taktırabiliyor mu sağlık ocağındaki hemşire emziren anneler taktıramaz demişti
handeaa SiprayiL regl olmaması açısından baş ağrısı olmuş muydu peki bende bugün taktırdım değişiğim biraz
SiprayiL handeaa yok baş ağrısı olmadı. Regl gecikmesi de normal hormonlara etki ediyor sonuçta. Tüm korunma yöntemleri bozar dengeyi(prezervatif hariç 😂)
handeaa SiprayiL bende taktırdım bugün hafif baş ağrısı oldu bide kanamamı kesti gibi olmam diye korkuyorum
handeaa SiprayiL ay bilemedim ama kimisi işte 5 gün süren reglim 10 a çıktı içte hiç olmadım olanlar çok sık oluyorum vs yazmışta gerildim biraz 🤣