Merhaba, bebeyim 4 ay 4 günlük. Dogdukdan sonra sarılık olduğu için biberoma alışmıştı. Bende saglm yaparam veriyorum hep. Ancag şu an hiç aça hiç biberonuda istemiyo. Hiçbişey yemiyor. Bundan kaynaklıda bezindr pembe leke oluşuyir urat kristtalleri. Bu durumla karşılaşan oldumu? Ne ya bilirim yemesi için? Damak kaşıntısı var sanırım ondan böyle. Uyutarak veriyordum şimdi uyuyuncada dudaklarını sıkı sıkı tutuyor veremiyorum