Razyaaemg Merhaba kizlar 15 günlük bebeğim var ve burnu iki üç gündür tıkalı açılmıyor bir türlü küçük olduğu için burun açıcı damlalar veremiyorlar serum fizyolojik önerdiler ama onuda ben yapamam çok tehlikeli bı acile mi götürsem ne yapsam
Migrenimtutuyovalla Razyaaemg Götürün acile burnunu yıkasınlar. Aslında serum fizyolojik kullanabilirsiniz neden vermediler ki?
prens63 Razyaaemg goturun acile bi siz de yapamiyorsaniz bebekler burundan nefes alir belli bi Aya kadar
alin12_ Razyaaemg burnunu acmazsanız evet tehlikeli. Cnku bebekler agızlarından nefes alamazlar. Sadece burunlarından nefes alırlar. Doktora goturdunuz mu? Benim bebegim 30 günlükken rsv virüsü olmuştu. Burnunu 1 saatte bir sırınga ile temizliyordum. Siz en iyisi pediatri doktorunuza goturun o size nasıl temizlemeniz gerektigini öğretir ❤🌺çook geçmiş olsun 🙏
Lilysa Razyaaemg sterimar burun spreyi kullanabilirsiniz. Icerigi serum fizyolojik ile aynı ama daha kontrollü bir şekilde uygulama yapabiliyorsunuz
Dedektifgadget Razyaaemg Götürün acile aspiratör ile temizleyin fizyolojik serum ile yapabilirsiniz niye yapamayasaniz bende 15 günlük başladım temizlemeye burnu tıkalıdir
Miracinannesi_ Razyaaemg hiçbir yerde yenidogan serum fizyolojik nasıl yapılır bilgi yoktu bende hastaneye götürdüm orda yaptırdım hemşire şöyle gosterdi.. bebeği yan yatırıp siringanin yarısını burnunun bir deliğine kalan yarısını diğer deliğine sıkıyorsun sonra kucağına alıp başı yere eğimli şekilde duruyor sırtına avuç icinle vuruyorsun canım ama içi doluysa hastanede aspiratörle çekiyorlar
rabiaakkan Kesin götürun bebekler agizlarindan nefes alamıyor byrnundan aliyor ileriki zamanda tehlikeli olabilir ya açın ya acile götürün yazık bebeğe
63_hulya_63 Razyaaemg neden tehlikeli olsun başini öne doğru eğin çok hafif sıkın birden fişkirtmayjn o zaten i şekilde açılır.en iyi açma yöntemi bu yanu
Mgf Razyaaemg canım hiç acille falan uğraşma bnce asm yakınsa oraya git hemşireniz biliyordur büyük ihtimalle ondan öğren.youtubedada çok video var bak iyce.bnde ilk başta korkup yapamamştm hemşire yaptı ilk sonraları Bn yptım
neslihanada Canım mecbursun serum kullanmaya öğren mutlaka korkma elin alışıyor acile git çok tehlikeli mazallah
bakkalemzigi Razyaaemg tehlikeli bir şey değil doğduğundan beri kullanıyorum yan çevirin iki burnuna damlatın sonra bebeği ters çevirip hemen sırtına hafif vurun çevirip kalanı da aspiratörle çekin çevrenizde bilen biri varsa göstersin ya da acile götürün yazık o halde kalmasın daha fazla
Razyaaemg Kizlar az önce gördüm açtılar burnunu çok güzel açıldı uyudu hatta baya şimdi uyandı yine aynı tıkalı burnu
Ardenaden Razyaaemg siz acacaksiniz serum fizyolojik sıkip aspiratorle cekeceksnz her gun ypilmasi lazim zaten.ya da eczanedn serum alip siringaya çekip burnundn sikcak snz sirtina pat pat yapacaksınız videolsri var yotubada ogluma dogdugu gunden beri yaparm